اجرای فیبر نوری در «قلعه نصیر» از محل طرح خدمات اجباری روستایی

کد خبر: 
۲۰۳۵
مدیرکل ارتباطات لرستان در بازدید سر زده از فیبر نوری خرم‌زال خبر داد؛

اجرای فیبر نوری در «قلعه نصیر» از محل طرح خدمات اجباری روستایی

آغاز اجرای فیبر نوری در «قلعه نصیر» از محل طرح خدمات اجباری روستایی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از آغاز اجرای پروژه فیبر نوری خرم‌زال به قلعه نصیر از محل طرح خدمات اجباری روستایی (USO) خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ شهاب حیدری در جریان بازدید سرزده از پروژه فیبر نوری خرم‌زال اظهار داشت: طول این طرح ۲۱۰ کیلومتر است که نگهداری و پشتیبانی از ۱۳۷ کیلومتر آن به عهده‌ی لرستان است که با همکاری شرکت مخابرات منطقه استان از نقطه اول عوارضی اتوبان خرم‌زال تا مکان روستای «قلعه نصیر» از توابع شهرستان پل‌دختر آغاز شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تأکید وزیر ارتباطات بر توسعه هرچه بیشتر ارتباطات در مناطق روستایی و کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق روستایی و شهری، اجرای پروژه فیبر نوری مسیر خرم‌زال به «قلعه نصیر» از محل طرح خدمات عمومی اجباری (USO) آغاز شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان با بیان اینکه با اتمام پروژه‌های فیبر نوری شاهد از بین رفتن نقاط کور ارتباطی در استان خواهیم بود، تاکید کرد: تا پایان برنامه ششم توسعه باید همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

گفتنی است در این سفر حیدری همچنین از پنج نقطه شوراب، چمشک، احمدآباد، کیلومتر ۱۰۳ و کیلومتر ۱۰۸ این پروژه که بر اثر بلایای طبیعی و رانش زمین دچار آسیب شده بودند نیز بازدید کرد و روند اجرای طرح را مورد بررسی قرار داد.

محمد غلامي/

 

 

برچسب‌ها: 
شهاب حیدری - اداره كل ارتباطات و فناوري اطلاعات لرستان - خرم زال - قلعه نصير - پلدختر - فيبر نوري

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم