اتمام عملیات گازرسانی به «شول‌آباد» الیگودرز تا پایان سال

کد خبر: 
۱۷۸۲
سرپرست شرکت گاز لرستان خبر داد؛

اتمام عملیات گازرسانی به «شول‌آباد» الیگودرز تا پایان سال

کرم گودرزی سرپرست شرکت گاز لرستان

سرپرست شرکت گاز لرستان گفت: عملیات گازرسانی به «شول‌آباد» الیگودرز با پوشش جمعیت پنج هزار نفر در دست اقدام است که تلاش می‌شود این طرح تا پایان امسال تکمیل و بهره‌برداری شود.

به گزارش پایگاه خبری زرک، کرم گودرزی در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به محور «شول‌آباد» اظهار داشت: اتمام گازرسانی به شهر «شول‌آباد» و روستاهای اطراف از اولویت‌های مهم شرکت گاز استان لرستان می‌باشد که باید با انجام دقیق توصیه‌های فنی و عملیاتی در راستای افزایش ایمنی و کیفیت اجرایی شود.

وی با تاکید بر استفاده از تمام توان و ظرفیت لازم جهت اتمام پروژه و تزریق گاز تا انتهای سال‌جاری اظهار داشت: دستگاه نظارت، مشاور و پیمانکار باید با برنامه ریزی دقیق، مدیریت پروژه و افزایش گروه‌های اجرایی اهتمام ویژه‌ای برای افزایش سرعت عملیات اجرای خطوط در بخش خط تغذیه گاز محور «شول آباد» داشته باشند.

سرپرست شرکت گاز لرستان ادامه داد: این پروژه شامل ۴۰ کیلومتر خط تغذیه‌، ۱۰۰ کیلومتر خط توزیع و سه ایستگاه تقلیل فشار بوده که تا کنون هشت کیلومتر خط تغذیه، ۳۲ کیلومتر مسیر سازی خط تغذیه و ۶۵ کیلومتر خط توزیع انجام شده است.

گودرزی اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه  به ارزش ۳۳ میلیارد تومان پنج هزار خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی بر خوردار می شوند و شهر شول آباد به عنوان آخرین شهر فاقد گاز استان از این نعمت برخوردار خواهد شد.

وی یادآور شد: از مجموع ۲ هزار و ۳۵۴ روستای واجد شرایط گازرسانی استان یک‌هزار و ۷۰۹ روستا از این خدمت برخوردار هستند که ضریب نفوذ آن بیش از ۸۷  درصد است که بهره برداری از طرح گازرسانی ۳۰۱ روستا ضریب این خدمت را در لرستان به بیش از۸۹ درصد ارتقا می‌دهد.

سرپرست شرکت گاز لرستان گفت: بررسی و مطالعات گازرسانی به ۱۷۹ روستا نیز انجام و مقدمات پیمان سپاری آن انجام شده که با تحقق این برنامه ریزی در سال ۱۴۰۱ ضریب بهره مندی روستاهای استان به بیش از ۹۸ درصد ارتقا خواهد یافت.

گودرزی خاطرنشان کرد: بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی لرستان و ۹۹.۸ درصد خانوار شهری و بیش از ۸۷ درصد خانوارهای روستایی واجد شرایط لرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
کرم گودرزی - شرکت گاز لرستان - گازرساني - شول آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم