اين بار صدای همدلی از كارگاه «روژ مس» بلند شد

«روژ مس» در صف مبارزان كرونا قرار گرفت

اين بار صدای همدلی از كارگاه «روژ مس» بلند شد

اين بار صدای همدلی از كارگاه «روژ مس» واقع در شهرك صنعتی شماره ۲ مركز لرستان بلند شد. اينجا دارا و ندار، بزرگ و كوچك گرد هم جمع شده‌اند تا با كار جهادی به كمك همنوعان خود بشتابند تا در مناطق كم‌تر برخوردار خرم‌آباد كسي به علت نداري از سلامت محروم نماند.

به گزارش خبرنگار زرك، شركت توليدي «روژمس» با نشان سيب سلامت پيش از شيوع كرونا مايع دستشويي توليد مي‌كرده كه پس از بحران كوويد۱۹ در كشور و استان با رهنمودها و حمايت‌هاي نماينده ولي فقيه در لرستان كه خود اين روزها بيش از هر مسئولي در ميدان مبارزه با كرونا بوده، تغيير كاربري داده مي‌شود.

اين شركت به همت گروه جهادي «مهر الرضا (ع)» به سرپرستي «احمد حقي» و «نيما علي‌پور» و مشاركت گروه جهادي «فاطمه الزهرا(س)» به سرپرستي «اعظم حياتي‌پور» محلول ضدعفوني‌كننده تهيه مي‌كند.

اينجا كسي از دستمزد حرفي نمي‌زند، جهادي پاي كار آمده‌اند تا به جاي هزينه كارگر، محلول ضدعفوني كننده و گندزدا با قيمت پايين‌تري به دست شهروندان برسد و يا رايگان بين اقشار محروم جامعه توزيع شود تا آنها هم بتوانند به سلامت از «كرونا» عبور كنند.

عده‌اي از جوانان بطري‌ها را از محلول ضدعفوني كننده پُر مي‌كنند، سپس برخي ديگر روي آن برچسب شركت را مي‌چسبانند و بعضي ديگر بر كيفيت محصول نظارت مي‌كنند، اين كار را بيشتر بانوان انجام مي‌دهند و مردان جهادگر نيز مسئول توزيع آن مي‌شوند.

به طور قطع با ياري خدا و تلاش جهادي جوانان اين مرز و بوم كه كم هم نيستند و با رشادت‌هاي كادر درمان «كرونا» بساطش را از اين كره خاكي جمع كند و برود.

عكس : مريم حسن‌نژاد / زرك

 

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم