جوانی که بر گردن کاراته لرستان حق دارد

زرک:

جوانی که بر گردن کاراته لرستان حق دارد

رضا رستاخیز

پایگاه خبری زرک - لرستانی‌ها در ورزش‌های رزمی و انفرادی در پیکارهای جهانی و بین المللی هماره خوش درخشیده‌اند. «غلامرضا محمدی» در کُشتی، «آرش میراسماعیلی» در جودو، «محسن کردعلیوند» در سبک‌های کیک بوکسینگ و موی تای و... و همچنین «رضا رستاخیز» در سبک‌های مختلف کاراته.

نام «رضا» به میان آمد؛ کسی که فعل «خواستن، توانستن» را به خوبی صرف کرده است. جوانی که بر گردنِ کاراته استان لرستان حق دارد. او، استعدادهای پنهان رده‌های مختلف سنی در رشته کاراته را کشف و شکوفا کرده است.

باید گفت «رضا رستاخیز» یک کارآفرین ورزشی و یک مربی کاربلد است. او با ورزشکاران رده‌های مختلف سنی مثل خودشان صحبت می‌کند و کاراته را تعلیم‌شان می‌دهد.

او در گفت‌و‌گو با خبرنگار زرک، از کسب دو مدال ارزشمند ورزشکاران آکادمی رستاخیز در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته ج.ا.ا خبر داد و گفت: این مسابقات که فروردین امسال به میزبانی همدان برگزار شد «محمد حسین فلاح» و «امیر پارسا کیانی» به ترتیب با کسب دو مدال نقره و برنز به تیم ملی دعوت شدند.

این مربی، همچنین از «سید احمد موسوی» سخن به میان آورد و ادامه داد: او که از ورزشکاران با استعداد آکادمی رستاخیز است نیز در تیم ملی کاراته ناشنوایان حضور دارد و در این رشته مدال‌های خوش رنگی در سطح ملی و بین‌المللی برای کشور عزیزمان به ارمغان آورده است.

رستاخیز که در ادوار گذشته ریاست هیئت کاراته لرستان را نیز در کارنامه داشته، عنوان کرد: متاسفانه مدیران کل سابق ورزش و جوانان لرستان با ورزش‌های انفرادی و رزمی همکاری نداشتند و کمترین حمایتی از ورزشکاران صورت نمی‌گرفت.

وی ادامه داد: با انتصاب «وحید والیزاده مرادی» به عنوان سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان لرستان، بارقه‌های امید در دل ورزشکاران جوانه زد؛ چرا که او از جنس ورزش است و با درد و رنج ورزش استان به طور کامل آشنایی دارد.

رستاخیز در پایان ابراز امیدواری کرد: «والیزاده مرادی» بتواند با حمایت از ورزش و جذب اسپانسر، کاراته استان را تا المپیک همراهی کند.

پایان پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم